Folk'n'iasi 2020

Imagini

Informații

Data: 8 - 10 Mai 2020
Telefon Informații: 0758 510 540 / 0740 504 499

Descriere

FOLK'N'IAȘI 2020
SCOP
Festivalul Concurs Național FOLK’N’IAȘI este conceput ca o manifestare cultural – artistică adresată tuturor iubitorilor de muzică folk cu calități componistice și interpretative, cu vârsta cuprinsă între 16 și 30 de ani. Participarea poate fi individuală sau de grup. Acest festival are drept obiective: depistarea, încurajarea și promovarea talentelor, readucerea la actualitate al acestui gen muzical.

CONDIȚII DE PARTICIPARE:
❖ concurenții se vor înscrie în concurs completând formularul online de la adresa https://forms.gle/rk9FtMfWRJ9R5Dku8
❖ toți concurenții trebuie să completeze fișa de înscriere până la termenul limită notat în prezentul regulament: 29.04.2020.
❖ toți concurenții se vor prezenta la concurs, în cazul selecției, cu cartea de identitate și carnetul de elev / student vizat pe anul în curs, acolo unde este cazul.
❖ concurenții vor trimite în formularul de înscriere, linkurile a 2 cântece compoziții proprii (ex.: video youtube, video facebook). Înregistrările trebuie să respecte prezentarea și formula interpreților înscriși în concurs (individual sau grup). Acestea pot fi înregistrate prin orice metodă, atât timp cât calitatea este suficient de bună încât să se distingă clar instrumentele și vocile.
❖ concurenții trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 16 și 30 de ani (împliniți în anul 2020)
❖ fiecare concurent participă cu instrument propriu
❖ fiecare concurent va trebui să prezinte în concurs maxim 4 cântece din care minim 2 compoziții proprii – timpul scenic pe care îl are fiecare concurent în parte este de 15 minute maxim.
❖ unul dintre cântecele prezentate în concurs trebuie să aibă tema “Stăm acasă”, fie că este compoziție proprie sau preluare. Cântecul trebuie să cuprindă minim 3 din urmatoarele cuvinte: Iași, tânăr, pandemie, stam / stau acasa, coronavirus, student, Palatul Culturii, teiul lui Eminescu, bojdeuca lui Creangă, La Balenă, Cuza (Alexandru Ioan Cuza), Folk’n’Iași, închis, spirt, alcool, mască / măști, mănuși, dezinfectant, medic, urgență, carantină, izolare.
❖ concurenții admiși în festival vor fi anunțați pe pagina de www.facebook.com/folkniasi a festivalului sau prin telefon de către organizatori.
❖ fiecare concurent își va plăti cheltuielile de transport.
❖ pentru concurenții din afara județului organizatorii vor asigura cazare 2 nopți și 2 mese/zi.
❖ însoțitorii (dacă este cazul) își vor asigura singuri toate cheltuielile.

DESFĂȘURAREA CONCURSULUI:
❖ Preselecția concurenților se va face în 30 aprilie 2020, anunțarea rezultatelor se va face în data de 30 aprilie 2020. Se vor selecta 12 concurenți. În funcție de fondurile atrase pentru festival, organizatorii își rezervă dreptul de a selecta mai mulți concurenți.
❖ Concursul se va desfășura pe perioada a 2 zile, 08 – 09 mai 2020, astfel:
❖ în data de 08 Mai Concursul va începe la ora 18:00 (6 concurenți din Iasi) și va fi urmat de 1 - 2 artiști în recital,
❖ în data de 09 Mai va începe la ora 18:00 (6 concurenți din Romania) și va fi urmat de 1 - 2 artiști în recital.
❖ în data de 10 Mai va începe la ora 18:00 cu Gala Laureatilor și va fi urmat de 1 - 2 artiști în recital.
❖ Concurenții admiși în concurs vor ajunge în Iași în data de 09 Mai, până la ora 14:00, urmând a fi cazați, iar la ora 16:00 va avea loc ședința tehnică, tragerea la sorți pentru ordinea de intrare în concurs și vor începe probele de sunet.
❖ Concurenții au obligația să semneze contracte de cesionare a dreptului de difuzare în favoarea organizatorilor a pieselor interpretate în festival. De asemenea, organizatorii au dreptul să difuzeze înregistrările audio-video din festival pentru promovarea artiștilor sau a festivalului. Concurenții se obligă prin completarea fișei de participare, să respecte cu strictețe regulile impuse de organizatori pe toată perioada desfășurării festivalului.
❖ Organizatorii nu răspund de evenimentele sau incidentele în care pot fi implicați concurenții în afara timpului de repetiții sau spectacol.

JURIZARE
În scopul diferențierii cu obiectivitate a concurenților, juriul va fi format din reprezentanți din domeniul muzical. Componența juriului va fi anunțată în prima seară de festival.
Punctele se vor oferi de la 1 la 5 și punctajele de departajare se vor obține pe baza următoarelor criterii:
❖ calități componistice
❖ interacțiune cu publicul
❖ interpretare scenică
❖ interpretare vocală
❖ măiestrie instrumentală
❖ postură și ținută
❖ starea transmisă

PREMIEREA
❖ Premiile sunt în produse atrase de la sponsori. Forma de acordare sau conținutul premiilor pot fi modificate de organizatori pe parcursul desfășurării festivalului, în funcție de prestația concurenților.
❖ Concurenții care nu se regăsesc printre premianți vor primi diplome de participare.
❖ Decizia juriului este incontestabilă și irevocabilă!
❖ La finalul concursului membrii juriului vor comunica individual concurenților, verbal, un feed-back constructiv conform prestației din concurs.
❖ Premiile vor fi în diplome, trofee, produse și vouchere.
Premiile se vor împărți astfel:

❖ Marele Premiu
❖ Premiul pentru compoziție (compoziție lirică și muzicală, calități vocale, măiestrie instrumentală)
❖ Premiul pentru interpretare (calități vocale, interacțiune cu publicul, atmosferă creată)
❖ Premiul pentru măiestrie instrumentală
❖ Premiul de popularitate

Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament pentru îmbunatățirea lui și se obligă să transmită modificările concurenților înscriși.
Festivalul este susținut de Casa de Cultură a Studenților din Iași și Primăria Municipiului Iași, și implementat de Clubul Fabrica de Voluntari.

 

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?