Zilele Casei de Cultură a Studenților 2021

Imagini

Informații

Data: 1 - 4 Noiembrie 2021

Descriere

Casa de Cultură a Studenților din Iași sărbătorește 64 de ani de la înființare. În perioada 1-4 noiembrie 2021 vor avea loc „Zilele Casei de Cultură a Studenților”. În această perioadă v-am pregătit o serie de manifestări cultural-artistice ce vor avea scopul de a evidenția rolul pe care instituția noastră l-a avut și îl are în mediul studențesc.
Deschidem această aniversare pe 1 noiembrie 2021, de la ora 19:00 cu „Gala Studentului Ieșean”, eveniment în care instituția noastră va premia excelența în educație, artă și implicarea în comunitate.
Începând de pe 2 noiembrie 2021, de la ora 18:00 veți putea viziona pe foaierul Casei de Cultură a Studenților, o expoziție de fotografie intitulată „Epilog” cu tematica de „portret regizat”, realizată de membrii Clubului de Arte Vizuale „ConceptArt”.
Pe 3 noiembrie 2021, de la ora 18:00, tinerii de la Clubul Susține Artiștii Ieșeni vă vor încânta cu un concert de muzică folk și pop în Sala Dublin a Casei de Cultură a Studenților.
Pe 4 noiembrie 2021, de la ora 19:00 va avea loc o nouă premieră în regia Adrian Ștefan. Trupele Casei de Cultură a Studenților din Iași și partenerii Academia Models și Hometown Dance vor prezenta mai multe momente artistice, într-un spectacol intitulat "Carnaval".
Conform prevederilor în vigoare vor putea participa la evenimentele instituției doar:
persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2.
Purtarea măștii de protecție este OBLIGATORIE pe toată durata evenimentelor  

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?